kim+in+da+house

Friday, September 21, 2007

Kejamm!!

Just cant describe how disturbed i am. Aku sedih, marah, bengang, sakit hati bila dapat tau.. dead body in the bag is Nurin Jazlin! confirmed by the matched DNA. Sedihnya.. rasa nak menjerittt! Laju je air mata ni keluar.. buat keje pon tak concentrate.. rasa sedih dan marah yg teramatt!

Aku mohon pada mu Ya Allah.. agar si pembunuh dapat di tangkap secepat mungkin, dan dibawa ke muka pengadilan. Biar satu dunia tau..

If i could , i wud like the killer to experience the same way, exactly the same as what he did to arwah Nurin. Let him suffer.. biar dia rasa..!

Aku tak rasa binatang sanggup dera anak/budak seteruk ini. Binatang buas pon tangkap mangsa utk makan.. bukan dera! Manusia jenis apa ni? Arghhh..

Btw, Takziah buat keluarga adik Nurin Jazlin.

Pengajaran buat aku, pelihara lah amanah Allah iaitu anak2 dgn sebaiknya. Jgn terlepas pandang / ambil remeh perihal aktiviti mereka. Sekarang ni, nak lepas anak main basikal depan porch pon dah tak berani, unless aku terpacak sekali kat pintu gate.

To the killer/ maniac/ psychotic out there.. beware! What goes around comes around yaa.. walau terlepas kat dunia, hukum Allah setia menanti.. :)

Labels:

1 Comments:

Blogger Sharulnizam Mohamed Yusof said...

Sabar kam.. sabar...
memang yg buat onar tuh, tak selamat laaa... ramai dok cemuh..

8:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home